niedziela, 26 lutego 2012

Na powitanie + złote lustra z motywami roślinnymi - decoupage


Prowadziłam wcześniej bloga na innej platformie.
Niestety, nie było tam zbyt wielu możliwości dostosowania wyglądu bloga do potrzeb użytkownika.
Tak więc niejako kontynuując moją działalność w wirtualnym świecie przedstawiam Wam

Lustra w technice decoupage


Złote lustra są niezwykle eleganckie i nie wymagają wielu ozdobnych ornamentów, ani stosowania wymyślnych metod dekoracji. Motywy roślinne, kwiatowe przemawiają swoją prostotą i elegancją.
Moje pierwsze próby w technice decoupagu spotkały się z uznaniem, a to motywuje :)

Drewniane lustra z motywami roślinnymi

Złote lustro decoupage z motywem białych róż

Złote lustro decoupage z wijącymi się liśćmi - delikatnie zaznaczone złote żyłki

Złote lustro decoupage z różowymi różami i drobnymi pączkami
Wydaje mi się, że najbardziej eleganckie jest to pierwsze lustro -
z białymi różami.
Jak myślisz?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz