wtorek, 6 marca 2012

Kwiaty, kwiaty, kwiaty ... w decoupagu

Motywy roślinne w decoupagu

Pokusiłam się znów o zabawę z decoupagem. Tym razem motywem przewodnim stały się kwiaty - w ramach prowokowania ładniejszej aury na dworze:)
 
Tulipany umiejscowiły się na słoiku, w którym trzymam pędzle do decoupagu

Magnolie przysiadły na pudełeczku na drobiazgi

 Inny motyw kwiatowy - słoneczniki - wykorzystałam do ozdobienia zestawu pojemników na toaletkę.
Moim niedościgłym wzorem i autorytetem w dziedzinie decoupagu pozostaje Asket. Jej prace to arcydzieła, np. zegar.

Mam nadzieję, że dalej ćwicząc uda mi się choć trochę zbliżyć do klasy Jej prac :)










1 komentarz:

  1. pudeleczka z magnoliami-slicznie wygladaja-ciekawy pomysl

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz