niedziela, 10 czerwca 2012

Piegowate lustro decoupage

Lustro z liliami wodnymi

Mając taki zapas serwetek, jak przedstawiłam w ostatnim poście, wzięłam się do pracy i powstało lustro decoupage nakrapiane, czyli w kropki, czyli "piegowate", z motywem koronki i lilii wodnych.
Lustro utrzymane w ciepłych, delikatnych, pastelowych barwach.
 Ponieważ tło wydawało mi się zbyt "spokojne" rzuciłam na nie, 
w środkowej części, trochę kropek - piegów w kolorze koronki
Aby pokreślić prostotę i naturalny charakter, zawiesiłam lustro na rafii, w kolorze pasującym do motywów
To lustro pojechało już do Londynu, jako prezent.

Kiedy przeglądam swoje wcześniejsze prace okazuje się, 
że motywem przewodnim moich luster zawsze były rośliny: 

Następne będzie już w zupełnie innym klimacie 
i innej kolorystyce ...

2 komentarze:

  1. Bardzo romantyczne lustereczko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona wszystkimi twoimi lustrami. Przepiękne!
    A z tego motywu robiłam serwetnik i pojemnik na waciki, byłby komplet ;)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz