poniedziałek, 4 czerwca 2012

Serwetki, serwetki, serwetki do decoupage

Wygrana w konkursie u Asket

Z ogromną radością mogę pochwalić się, że wygrałam nagrodę 
w konkursie organizowanym przez Asket. Konkurs dotyczył metamorfozy żelazka techniką decoupagu -  
Ja, początkująca dekupażystka, nawet nie śmiałam startować 
w gronie wytrawnych mistrzów, ale jako obserwator ... dlaczego nie. Taką możliwość Asket również stworzyła. I udało się! 
Zostałam wylosowana i w nagrodę otrzymałam zestaw  
20 serwetek i pędzelek. Do nagrody dołączona była wizytówka  
Magicznej Octavy.
Zobaczcie na blogu Asket jakie cuda zostały wyczarowane na starych żelazkach

Serwetki do decoupagu od Ani

Koleżanka mojej córki, Ania, również obdarowała mnie zestawem serwetek.

Serwetki z "Decoupage Garden"

W międzyczasie, nie wiedząc o powyższych niespodziankach, zamówiłam kilkanaście serwetek w sklepie internetowym Decoupage Garden.

Mając taki zapas nie pozostaje mi nic innego, jak brać się do pracy. Efekty wkrótce ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz