środa, 16 stycznia 2013

Kolczyki w kolorze cappuccino

Dawno nie robiłam biżuterii, a teraz naszła mnie wena twórcza.
Zaprezentuję Wam kolczyki, które dopiero teraz doczekały się zdjęcia i notatki.

 

Kolczyki w kolorze cappuccino

Kolczyki jasny brąz, z perły i porcelany i szkła, cappuccino
Zrobiłam je z pereł w kolorze ecru, kuleczek nakrapianej ceramiki i ciemnobrązowego szkła oraz różnych przekładek. 
Bardzo lubię przekładki w postaci talerzyków.
Kolczyki są prezentem dla Magdaleny.

Przyłącz się do mnie na Google+

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się mimo, że jestem facetem:) Bardzo ładna estetyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ziemowicie. Pochwała od mężczyzny szczególnie cenna :)

      Usuń
  2. kolor świetny, bardzo praktyczny...będzie pasował do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, muszę coś takiego kupić mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ciekawe gdzie można takie kupić. Moja żona wyglądałaby w nich bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać taki komentarz :)
      Pozdrawiam Ciebie i Twoją Żonę

      Usuń
  5. Naprawdę jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności. Własnoręcznie wykonana biżuteria to wspaniały dodatek na każda okazję i dodatkowo powód do dumy z doskonale wykonanej pracy. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, aż trudno uwierzyć, że sama je zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz