środa, 17 lipca 2013

Lato Agatowe w Lwówku Śląskim

W ostatni weekend odwiedziłam piękne miasteczko na Dolnym Śląsku, gdzie miała miejsce impreza 

Lwóweckie Lato Agatowe

Bardzo wielu wystawców prezentowało swoje zbiory - kamienie i minerały z całego świata, 
biżuterię różnego rodzaju. 
Kilka agatów wzbudziło mój zachwyt i musiałam je zakupić, oto one w formie wisiorków.

Agat z Maroka 

- biały, mleczny, przejrzysty, otoczony "kamienną skórką"
agat z Maroka, biały, mleczny, okragły
Agat z Maroka

Agat z Brazylii 

- podłużny, beżowy w ciepłych beżowych barwach
agat z Brazylii, beżowy, podłużny
Agat z Brazylii

Agat mszysty 

agat mszysty, mleczno-biały z zielonymi żyłkami
Agat mszysty
agat mszysty, mleczno-biały z zielonymi żyłkami
Agat mszysty


nieustalonego pochodzenia, 
mleczno-biały z zielonymi żyłkami
Przedstawiam jeszcze kilka zdjęć kamieni z LLA w Lwówku Śląskim


róża pustyni
W tle - ogromna róża pustyni
Miseczka i kiść winogron wykonane z kamieni

 
Materiały z LLA można obejrzeć tutaj

Przyłącz się do mnie na Google+

2 komentarze:

  1. Witam, byłam na Agatowym Lecie, świetna impreza, polecam wszystkim i zawsze coś ciekawego można przywieźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam na Lwóweckim Lecie Agatowym :) Pierwszy raz w tym roku.

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz