piątek, 4 października 2013

Oliwia i Jej marzenie

Na blogu  Seszen znalazłam taką prośbę


Drogie koleżanki blogowiczki, dzisiaj piszę do Was moje drogie, bo mam ogromną prośbę. Dzisiaj na stronie mojego miasta na fb znalazłam taką informację:
"27.10.2013 roku Oliwia kończy 6 lat. Jej największym marzeniem jest otrzymanie jak największej liczby kartek urodzinowych. Mała walczy z rakiem."
Kto tylko może niech zrobi dla niej kartę urodzinową. To tak niewiele dla nas, a dla tej dziewczynki tak dużo. Mała na pewno się ucieszy i możemy przyczynić się do spełnienia jej marzenia. 

Kartki można wysyłać na adres:
Oliwia Gandecka
ul. M.C. Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra

Kogo tylko możecie, poproście o ten sam gest. Im więcej osób wie, tym więcej kartek trafi do Oliwki. Z góry Wam dziękuję:)

Ja też przyłączam się do tej prośby. Publikuję tę wiadomość i wysyłam piękną kartkę do Oliwii.
Tak niewiele można zrobić, a tak wielką radość sprawić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz