czwartek, 23 stycznia 2014

Folwark zwierzęcy

Nie mogłam oprzeć się tym serwetkom. 
Po prostu musiałam je kupić, chociaż nie mam jeszcze na nie pomysłu 
- serwetki decoupage ze zwierzętami.
Najweselsze są żabki
serwetki decoupage - zwierzęta - żaby

serwetki decoupage - zwierzęta - żaby

Psiaki też są urocze

serwetki decoupage - zwierzęta - psy

serwetki decoupage - zwierzęta - psy
                       
A koty wcale nie są takie milusińskie, mają w oczach coś drapieżnego.

serwetki decoupage - zwierzęta - koty

serwetki decoupage - zwierzęta - koty

Cała moja menażeria - z ostatnich zakupów

serwetki decoupage - zwierzęta

              Czy robiłyście już coś z tymi motywami? Macie jakieś prace? Pochwalcie się :)

2 komentarze:

  1. Cokolwiek z nich powstanie, na pewno będzie przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gromadzenie wszelkich przydasi to straszny nałóg;) dla mnie zwierzęta to trudny motyw, oprócz pudełeczka dla dziecka z psem zrobiłam solidną skrzynkę na końskie akcesoria z motywami koni, rzecz jasna:)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz