sobota, 12 lipca 2014

Lustro brązowe - dmuchawce - tutorial

Dawno nie pisałam o lustrach, a więc czas to naprawić, bo ostatnio powstało ich kilka.

Lustro decoupage z motywem "dmuchawce, latawce, wiatr" to piękne lustro, 
w odcieniu głębokiego, ciepłego brązu. 
Ozdobiłam je dmuchawcami i innymi letnimi motywami. 
Zawiesiłam na wstążeczkach w odcieniach złota.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

A oto szybki tutorial

1. Lustro, zakupione w IKEI, pomalowałam brązową bejcą, a właściwie farbą do drewna, przeznaczoną na zewnątrz. Brzmi skomplikowanie, ale właśnie taka pozostała mi po malowaniu barierek na tarasie :) Uzyskałam głęboki, ciepły, czekoladowy odcień, który uwypukla rysunek naturalnych słojów drewna.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

2. Wybrałam wzór z papieru decoupage: dmuchawce, latawce i - chyba - jaskry. Wycięłam i przymierzyłam do ramy lustra, rozmieściłam.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

3. Dobrałam kolor wstążeczek, na których będzie zawieszone lustereczko.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

4. Z użyciem kleju do decoupage przykleiłam motyw. Ponieważ jest on z papieru, to musiałam go najpierw namoczyć, poczekać chwilę a następnie odcisnąć nadmiar wilgoci.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

5. W drugim narożniku lustra wymalowałam odręcznie (!) pojedyncze - nie wiem jak je nazwać - lotki dmuchawca. Najpierw pooglądałam trochę zdjęć w internecie, aby zobaczyć szczegóły.
Na zakończenie - lakierowałam całość kilka razy.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

6. Zamocowałam metalowe wkrętki, zawieszki i do nich przywiązałam wstążeczki. Aby węzły były trwałe, użyłam trochę kleju.

lustro decoupage brązowe_dmuchawce

7. No i mamy efekt końcowy :)

lustro decoupage brązowe_dmuchawce
lustro decoupage brązowe_dmuchawce
I jakie wrażenia? :) Podoba się Wam?

Mamy lato!

5 komentarzy:

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz