sobota, 21 lutego 2015

Pomarańczowy zestaw

Witajcie,
sznury szydełkowo - koralikowe, to moje prace, które zgłaszam na kolejne wyzwanie u Danusi "Cykliczne kolorki u Danutki - luty pomarańczowy" - naszyjnik i bransoletka.

Całkowicie pomarańczowe, bez dodatków w innych kolorach, pomijając oczywiście zapięcie :)
Pomarańczowy, orange, czyli energia sama w sobie. Obok tej biżuterii nie można przejść obojętnie.
I nosząc ją na pewno nie można pozostać niezauważonym :)

Dlaczego pomarańczowy?
Jestem typem urody "jesień" i lubię otaczać się barwami charakterystycznymi dla tej pory roku, a pomarańczowy, mniej lub bardziej intensywny, jest jednym z nich.

Naszyjnik i bransoletkę zrobiłam na 6 koralików w rzędzie, z wykorzystaniem drobnych koralików o rozmiarze trudnym do określenia. Wielkość mniej więcej odpowiadająca toho 8.
Końcówki i zapięcie na karabińczyk w kolorze grafitu, ciemnej stali.
I nic więcej. Kolor załatwia całą sprawę :))

sznur szydełkowo - koralikowy, naszyjnik i bransoletka
Naszyjnik
sznur szydełkowo - koralikowy, naszyjnik i bransoletka
Bransoletka
Robiło się ten zestaw bardzo przyjemnie, bo koraliki trochę większe, więc robótki szybko przybywało :)
sznur szydełkowo - koralikowy, naszyjnik i bransoletka
W trakcie pracy
Jak wspomniałam na początku, zgłaszam ten zestaw do Danusi, na Jej wyzwanie, jako kombinacja nr I, czyli minimum 95% koloru pomarańczowego. Podobają mi się pomysły Danusi na comiesięczne, kolorystyczne wyzwania i mam zamiar pobawić się u niej trochę :) Jeśli sprostam Jej pomysłom :))
Jako pomysł na marzec proponuję kolor LIMONKOWY.


A teraz biegnę odwiedzić Stefana :) - to wiadomość dla sympatyków Danusi i Jej bloga :)

66 komentarzy:

  1. I pięknie! W sznurach szydełkowo-koralikowych bardzo lubię użycie tylko jednego koloru! Pewnie, że tak łatwiej, ale jak elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam każdego kto potrafi wykonać te sznury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda cały zestaw ... pasowałby do zielonej bluzki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik :) Podoba mi się tego typu biżuteria :)

    miscellaneous-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet z małą czarną będzie super wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie,elegancko i energetycznie.
    Ciekawe czy kiedyś liczyłaś ile trzeba takich małych koralików na jedną bransoletkę ?
    Fajnie że zamierzasz nadal bawić się u mnie w zabawie,powodzenia .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowity komplecik. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i elegancko. Bardzo ładny komplet. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplecik bardzo energetyczny pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i cieszę się, że moje sznury szydełkowe podobają się Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fejne takie pomarańczowe bizutki. Podziwiam za cierpliwośc w nawlekaniu tych koralików. Baw sie dobrze , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny komplet i w jednym z moich ulubionych kolorów :) Pozdrawiam i w wolnym czasie Zapraszam do mnie-KLIK-

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam za umiejętność wyplatania takich sznurów koralikowych. Komplecik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny pomarańczowy komplecik, w sam raz na letnie okazje :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny komplecik, na pewno będzie zwracać uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pojęcia nie mam jak się tworzy takiego węża za pomocą szydełka
    węży nie lubię ale umiejętność podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności. Na pewno ten słonecznie ciepły kolor będzie zwracać uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor w sam raz na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Energetycznie, ogniście - pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplet,pierwszy raz widzę z takimi koralikami i bardzo mi się podoba,że są większe

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny komplecik w pomarańczowym kolorku - uroczy i z klasą :)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosto i efektownie! Ale na pewno się nieźle narobiłaś. Efekt- super!

    OdpowiedzUsuń
  23. super fajny pomysł ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, energetyczny pomarańczowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny komplecik, na pewno będzie się rzucał w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny komplecik :) Lubię sznury koralikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosto, pięknie, elegancko! Piękny komplet! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie koralikowe bransoletki, ta jest piękna i na pewno ślicznie komponowałaby się z szarością, np sukienką

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie wyszła w tym kolorze bransoletka. Sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niby prosty, ale piękny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny energetyczny komplecik! Ożywi każdy strój na wiosnę. W prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wężyki są fajne, przyjmą każdy kolor, byle by się znalazł ktoś kto ten kolor przygarnie! Bardzo wyrazista bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sznury uwielbiam, w tej kolorystyce jeszcze nie robiłam ale już skradla moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sznury uwielbiam, w tej kolorystyce jeszcze nie robiłam ale już skradla moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sznury uwielbiam, w tej kolorystyce jeszcze nie robiłam ale już skradla moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sznury uwielbiam, w tej kolorystyce jeszcze nie robiłam ale już skradla moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda super! Dawno nie robiłam sznurów szydełkowo-koralikowych, ale właśnie nabrałam chęci do roboty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie da się oczu oderwać od takiej misternej pracy. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny komplet, podziwiam cierpliwość:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny komplet,bardzo energetyczny i piękny kolor :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bransoletka naprawdę wygląda bardzo energetycznie :) z pewnością ożywi niejeden smutny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny zestawik. Podziwiam wszystkich, którzy potrafią wyczarować takie cudeńka. Dla mnie to czarna magia i pozostaje tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  45. Super żywy komplecik , orzeźwiający :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny komplecik :) pomarańcz bardzo energetyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny pomarańcz.Gosiu jak nazywa się dokładnie ten kolorek? Zjawiskowy komplecik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to koraliki żadnej markowej firmy, więc i nazwy katalogowej nie mają. Ot, takie sobie, pomarańczowe :)

      Usuń
  48. Te sznury zawsze dobrze wyglądają. I jeszcze w tym kolorze - świetna biżuteria Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie to wygląda! Nie zrywa się?

    ---------------------------------------------
    http://www.pielgrzymkowo.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie wyszło i wygląda profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz