piątek, 10 kwietnia 2015

Fioletowy

Skoro Danusia ogłosiła kwiecień miesiącem koloru fioletowego, to musiało powstać coś w tej tonacji. I powstało :) Naszyjnik i bransoletka, wykonane sznurem szydełkowo - koralikowym.
Na fioletowym tle wije się jasnozielony sznureczek, dodatkowo poprzedzielany pojedynczymi kropkami. Całość wykończona elementami metalowymi w srebrnym kolorze.
Do kompletu pasuje również bransoletka, którą pokazywałam niedawno tutaj, w kolorze limonkowym, bo do zrobienia obu użyłam tych samych, jasnozielonych koralików :)

sznur szydełkowo koralikowy, naszyjnik i bransoletka, fioletowy, liliowy
sznur szydełkowo koralikowy, naszyjnik i bransoletka, fioletowy, liliowy


sznur szydełkowo koralikowy, naszyjnik i bransoletka, fioletowy, liliowy

Naszyjnik stanowi bazę do pięknego wisiora ze szkła weneckiego, prezent od Córki.

sznur szydełkowo koralikowy, naszyjnik i bransoletka, fioletowy, liliowy

Dla przypomnienia, banerek Danusi na kwiecień

http://danutka38.blogspot.com/2015/04/cykliczne-kolorki-kwiecien.html

A dla naszego ulubionego Stefana, którego zaraz nakarmię :) znalazłam wspaniałego przyjaciela.
Ma na imię Karol.
Karol jest już na emeryturze. W młodości lubił sobie dobrze podjeść, ale cóż - zdrowie już nie to i musiał przejść na lżejszą dietę. Został wegetarianinem, a tak właściwie, to zawsze uwielbiał sałatę, tylko głupio mu było przed braćmi. Teraz już nie musi niczego udawać :)
Karol jest wspaniałym kompanem, humor mu dopisuje. Będzie świetnym kumplem dla Stefana.



Pozdrawiam wiosennie :))

P.S.
Przeglądając Wasze blogi okazało się, że nie tylko ja wpadłam na pomysł bociana - przyjaciela dla Stefana. A w dodatku wegatarianina :)
No cóż, trudno jest wymyśleć coś nowego :( Ale i tak uważam, że Karol jest świetnym kandydatem na towarzysza, więc jeśli nie będzie mu dane zaprzyjaźnić się ze Stefanem, to znajdziemy mu kogoś innego :))

P.S. 2
Kasia zauważyła, że nie napisałam nic o samym kolorze fioletowym. Spieszę to naprawić, bo Stefan gotów zakwestionować moje fiolety :)
Tak więc, skoro nie zaczynamy zdania od "więc", to idźmy dalej - fiolet nie należy do moich najbardziej ulubionych kolorów, ale lubię go w małych porcjach, tzn. w dodatkach. Może pomyślę nad torebką w takim kolorze? Czemu nie? Fiolet ma wiele odcieni ....

pozdrawiam :))

49 komentarzy:

  1. Piękny komplet, bardzo mi się podoba :)
    Ciekawe jak Stefan zareaguje na tę propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik śliczny ile to pracy przy nim było. Ja koralikow nie ogarniam nie wiem za boga o co w tym chodzi, ale bransoletki wyglądają superowo
    Miłaj zabawy , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik w super kolorkach pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplecik :) Ciekawe połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik i cudna bransoletka, a w połączeniu z wisiorem stanowią znakomity komplet :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet i wykonanie ♥ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet,piękne zestawienie kolorystyczne,bardzo lubię połączenie fioletu z zielenią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesztampowe połączenie kolorów, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie połączyłaś kolorki - powstał śliczny komplecik :) Jestem zachwycona tym cudnym wisiorem - jest niesamowity. Szkoda,że nic nie napisałaś na temat kwietniowego kolorku ;( Ciekawa jestem czy go lubisz ? Może napisałabyś choć zdanko na ten temat - szkoda byłoby, gdyby ten fiolecik " znikł" u Stefana...
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za zwrócenie uwagi, już dopisuję :)

      Usuń
  11. Piękny komplet a bocian no cóż jeszcze Stefan musi go zaakceptować:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam cierpliwość przy supłaniu takiej długości :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny komplecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet,bardzo mi się te koralikowe cuda podobają,wyglądają trochę jak żmijki,ale talie milusie

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplet wygląda fantastycznie! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny komplet i ładnie dobrałaś kolorki koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny komplet! Kolory mają tu ogromne znaczenie i są bardzo dobrze dobrane :-). Osobiście bardzo lubię sznury szydełkowo-koralikowe. Samym wisiorem jestem zauroczona, wspaniale wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako nie nosząca żadnej biżuterii, mogę tylko podziwiać trud włożony w powstanie cudnego kompleciku i śmiałe połączenie kolorków. Może przez tę zieleń nie udało Ci się wydobyć głębi koloru fioletowego. Wisior również cudowny, taki na specjalne okazje, to może bym założyła.
    Pozdrawiam i znikam odpowiedzieć u siebie na Twój komentarz.
    Miłego tygodnia.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana dla mnie bomba .To połączenie kolorów jest kapitane i jeszcze dodatkowo ten wisior.Och i ach z mej strony.
    Super,że dopisałaś o swoich upodobaniach ,bo wten sposób poznajemy siebie nawzajem
    Co do boćka ,pomysł super.
    Mam nadzieję ,że w maju też Ciebie nie zabraknie u nas w zabawie.
    Miłej zabawy .
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bociek z żabem... no, to by był przełom i ocieplenie stosunków ! ;-)

    piekny wisior i chyba spory skoro takiego solidnego sznura potrzebuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna biżuteria ... komplet super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie! Piękne bransoletki, jak obejrzałam sobie te z drobnych koralików w innych postach to zapragnęłam mieć taką biało-czarną lub miętową, Czy robisz też na zamówienie? Bo ja chętnie nabędę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Eleganckie i z taką precyzją wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, podobają mi się takie koralikowe tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne :) Zestaw z wisiorem prezentuję sie nienagannie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te sznury z koralików są takie wdzięczne :) Twój wyjątkowo interesująco wygląda z tymi kropkami zieleni. A w zestawie z szkłem weneckim - po prostu rewelacja. Po obejrzenie takiego zestawu, nie potrafię wyobrazić sobie teraz niczego innego, na czym mogłabyś je powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny wisior dostałaś od córki! Do takiego tylko sznur koralikowy pasuje, no i wiadomo skąd taki zestaw kolorów. Całość wygląda pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne połączenie kolorów i piękna biżu

    OdpowiedzUsuń
  29. Obłędny wisior , i moje ukochane sznury szydełkowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny komplet i moje ulubione zestawienie kolorystyczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny komplet, widać ze było przy nim dużo pracy, takie maluteńkie koraliczki i tak perfekcyjnie połączone - podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny komplet. Bardzo fajnie dobrane kolorki, moje ulubione zestawienie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo piękny komplet. Podziwiam za precyzję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne rzeczy, choc wypatrzyłam barnsoleteczkę w kolorze limonki- tę akurat bym ukradła:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezent od córki był dla Ciebie rewelacyjną inspiracją, bo stworzyłaś piękny komplet :-) Całość prezentuje się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś niesamowitego mnie przypomina skórę węża :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja niestety mam dwie lewe ręce, ale moja córka zaoferowała się, że zrobi dla mnie kilka takich cudeniek. Uwielbiam biżuterię i muszę przyznać,ze \twoja jest baaaaardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny komplecik Ci wyszedł. To szkło weneckie fajne jest. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz