czwartek, 23 lipca 2015

Wygrałam

To niesamowite!
Czytam i czytam posta u Zuzy i nie wierzę własnym oczom! Czytam jeszcze raz.
VI Wyzwanie w Decu Style wygrała moja praca!

http://decustyle.blogspot.com/2015/07/wyniki-vi-wyzwania.html

Zgłosiłam do zabawy dwie skrzynki decoupage i wygrała właśnie ta - męska skrzyneczka z samolotami :)
http://galeria61.blogspot.com/2015/07/meska-rzecz-czyli-tutorial-skrzynka-w.html
A tak wygląda jej wnętrze
Na blogu można obejrzeć tutorial oraz poczytać, z jakim bólem powstała ta skrzyneczka klik

Drugą zgłoszoną skrzyneczką, bo tak się złożyło, że zgłosiłam skrzyneczki, była szkatułka z dziewczynką vintage
http://galeria61.blogspot.com/2014/02/szkatuka-z-dziewczynka.html
Bardzo się cieszę, że wygrałam, a banerek umieszczę sobie na pasku bocznym bloga :)


Gosia

14 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej :) praca zasługiwała na wygraną bo piękna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Gosiu;) Skrzyneczka rzeczywiście piękna, więc za trudno było nie wygrać;) Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, z niecierpliwością czekam na Twoje następne posty :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Mój blog Ma i Bla a przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Świetna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie! A mnie fascynują meble zdobione tą techniką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE!!! Nic dziwnego, że wygrała - jest przepiękna!!! Zdradzisz tajniki wykonania takiego małego cuda? Najbardziej ciekawi mnie jak udało Ci się połączyć wszystkie elementy w tak harmonijną całość. Jakiego motywu użyłaś i jak był wycięty (serwetka, papier - po konturach czy jest to prostokąt)? Jak uzyskałaś efekt chmurek - kolory tak się pięknie przeplatają - inaczej niż przy przecierce - tworzą jakby fale. Jak tak pięknie odcięłaś od tła "zdjęcie" (użyłaś spray? - chodzi mi o cień w narożniku) Jeżeli zdradzisz rąbek tajemnicy swojego warsztatu będę bardzo wdzięczna. Też pragnęłabym wykonywać choć w ułamku tak piękne prace. Pozdrawiam gorąco i jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się zafascynowałam pracą, że musiałam napisać komentarz bez czytania posta do końca. Już znalazłam tutoriala. Jak się urodzą jakieś pytania, to się odezwę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz