piątek, 18 września 2015

Bransoletka szaro-żółta

Po kolczykach znów wracam do bransoletek.
Biżuteria ręcznie robiona jest moją ulubioną, zwłaszcza własnoręcznie :)
Tym razem powstała bransoletka w tonacji szaro-żółtej. Prosta bransoletka, na gumce, bardzo wygodna do zakładania :)
Mam problem z zapięciem karabińczyka na własnej ręce, więc bardziej odpowiadają mi bransoletki na gumce.
Do jej zrobienia użyłam koralików 8mm. Bazę bransoletki, czyli szarość, stanowią hematyty, perełki i kryształki. Główny akcent kolorystyczny to jadeit górski bursztynowy i kwarc barwiony fasetowany.
Dodatkowo - przekładki w srebrnym kolorze.

bransoletka na gumce, szara, żółta

bransoletka na gumce, szara, żółta

bransoletka na gumce, szara, żółta

bransoletka na gumce, szara, żółta
Delikatna, a jednak wyrazista. Taką ją sobie wymyśliłam. I jak Wam się podoba?
A w ogóle jestem ciekawa jakiego rodzaju zapięcia w bransoletkach lubicie? Czy też macie problem z tymi malutkimi karabińczykami? :)

pozdrawiam
Gosia

15 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo pomysłowa. Nie mam problemu z zapinaniem bransoletki, ale wiadomo, takie na gumce są wygodniejsze i chyba ładniejsze. Pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie mogę sobie poradzić z tymi malutkimi karabińczykami, a mojego męża "przerastają" takie drobiazgi. Więc muszę szukać innych rozwiązań, czyli bransoletka na gumce lub inna łatwo zapinana albo koleżanka w pracy :))

      Usuń
  2. no jest problem, dlatego ja proszę męża o zapięcie :) ale na gumce bądź zszytych ja unikam bo mam szeroką dłoń i bardzo rzadko pasują na mnie bransoletki typu bangle :/
    A bransoletka świetna, lubię hematyt :) i w tym wydaniu nawet żółty mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jest problem, dlatego ja proszę męża o zapięcie :) ale na gumce bądź zszytych ja unikam bo mam szeroką dłoń i bardzo rzadko pasują na mnie bransoletki typu bangle :/
    A bransoletka świetna, lubię hematyt :) i w tym wydaniu nawet żółty mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż do innych rzeczy jest stworzony, nie do takich maleństw :)

      Usuń
  4. Bransoletka jest piękna, kiedyś nie wychodziłam z domu jak nie miałam czegoś na ręce. Wolę te na gumce bo czasami mam problemy z zapinaniem. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio, bez bransoletki czuję się prawie naga :)

      Usuń
  5. Lubię takie delikatne bransoletki, choć rzadko je noszę. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie, naprawdę świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem fajniej wyglądałaby bez tych przejść, ale ogólnie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ;) W moich ulubionych kolorach.
    Pozdrawiam z linkowego party ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółty z szarością pięknie się komponuje.
    Nie jestem wybredna jeśli chodzi o zapięcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bransoletka. Super będzie pasowałą do wielu ubrań;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna, bardzo podziwiam ją!

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz