niedziela, 4 października 2015

Zestaw bransoletek szaro-czarnych

Mega zestaw bransoletek w szaro-czarnej tonacji, z różową nutą.
Jeszcze tak dużego zestawu nie robiłam.
Bransoletki są różnorodne, wykonane różnymi technikami z różnych materiałów, mniej i bardziej ozdobne.
Dają wiele możliwości komponowania.


Nr 1 - sznur szydełkowo-koralikowy, bransoletka cieniowana na 8 koralików w rzędzie z Toho, zapięcie to kulka magnetyczna

Nr 2 - sznur szydełkowo-koralikowy z koralików FP 4mm, wykonana na 3 koraliki w rzędzie, z bardzo ozdobnym zapięciem magnetycznym, wysadzanym drobnymi kryształkami - szybko się robi

Nr 3 - czarny sznur pasmanteryjny, bransoletka zapinana na karabińczyk

Nr 4 - bransoletka na gumce z fasetowanych kryształków w dwóch odcieniach szarości, zawieszka serduszko

Nr 5 - bransoletka na gumce z fasetowanych kryształków w dwóch odcieniach szarości, ciemniejsza niż bransoletka nr 4, chwost ze sznurka

Nr 6 - bransoletka na gumce z fasetowanych kryształków w dwóch odcieniach szarości, podobna do bransoletki nr 5, ozdobny chwost ze sznurka

Nr 7 - bransoletka na gumce z grafitowych perełek

Nr 8 - bransoletka na gumce z grafitowych perełek, przekładanych szarymi koralikami Toho + srebrna kuleczka, podobna do bransoletki nr 7
Bransoletki nr 7 i 8 - dla porównania


Nr 9 - bransoletka na gumce z fasetowanych jasnoróżowych koralików, przekładki z cyrkoniami


I jeszcze kilka zdjęć zestawów bransoletek w różnych kombinacjach, z użyciem różnej ilości bransoletek - zauważyłam, że w tym poście chyba najczęściej pada słowo "różny" :)




Bardzo fajnie pracowało mi się nad tymi bransoletkami a wymyślanie i komponowanie różnych form to świetna zabawa.

Ciekawa jestem, która z tych bransoletek podoba się Wam najbardziej?

Gosia

11 komentarzy:

  1. Żonie się 3 podobała, chyba na prezent poleci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta różnorodność. Dla mnie najlepiej prezentują się gdy nie są osobno, a własnie w takich czy innych kombinacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za bogactwo :) Muszą świetnie wyglądać na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Gosiu! Wszystkie baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalne !! :) Moje kolory ! Z chęcią przygarnęła bym takie do swojej kolekcji :) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W zestawie robią wrażenie- piękna robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, wszystkie mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi się podobają 9 i 4-6, ale wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki pięknie się razem komponują, a te z chwostami są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki zestaw nosić to sama przyjemność. Chociaż czasami są sytuacje, że ich brzęczenie denerwuje

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz