piątek, 8 stycznia 2016

Bransoletka "Landrynkowy róż"

Powstała w bardzo krótkim czasie. Zrobiłam ją w dwa dni, co uważam za swój osobisty sukces :))

Wszystkie materiały na bransoletkę, z końcówkami włącznie, miałam w domu, więc po prostu ją zrobiłam :)
Do tego sznura szydełkowo-koralikowego, na 8 koralików w rzędzie, wykorzystałam koraliki Toho 11 w kolorach Galwanized Pink Lilac oraz Ceylon Innocent Pink.
Zapięcie - jedno z moich ulubionych - magnetyczne.

sznur szydełkowo koralikowy, bransoletka różowa
sznur szydełkowo koralikowy, bransoletka różowasznur szydełkowo koralikowy, bransoletka różowa
Wykorzystałam wzór na cieniowanie od Joanny z bloga Dziergadełka JPo klik
Znajdziecie tam dużo ciekawych wzorów.

Bransoletka świetnie komponuje się z szarą bluzką lub szarym sweterkiem. Ma w sobie delikatny, pastelowy urok. 
Aż żałuję, że to nie moje kolory :) Powstała dla osoby, której te kolory bardzo pasują :)

pozdrawiam
Gosia

18 komentarzy:

  1. Cudna bransoletka, a to cieniowanie tworzy super efekt. Ja także uwielbiam zapięcia magnetyczne,nie trzeba się z nimi męczyć przy zapinaniu,chociaż jak nosi się zegarek to potrafią się przyczepiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie noszę zegarka, więc nawet nie pomyślałam o tym, że bransoletka może przyczepić się do zegarka :) hi hi

      Usuń
  2. Śliczna, bardzo delikatna i urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, bransoletka śliczna;) Tylko głowię się, jak Ty to wszystko ,,uplotłaś"... Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, śliczny kolor...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, śliczny kolor...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo uzdolniona Gosiu! Bransoletka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest:) Śliczny kolor i zapięcie! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bransoletka jest prześliczna. Cieniowanie dało niesamowity efekt;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona tą bransoletką, cudownie ja zrobiłaś! tez bardzo lubie zapięcia na magnes :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Moim zdaniem idealna! Zapięcie super, bo ja zawsze przy takich na łańcuszek dostaje nerwicy, pomysł z cieniowaniem też bardzo dobry :) Moja kuzynka powiedziała, że wygląda jak dla syreny (oczywiście ona kocha syrenki Barbie, więc jej się bardzo spodobało) Ja uważam, że nadaje się na każdą okazję, bo na imprezy dobra, a na jakieś wyjscia oficjalne też jest bardzo wskazana :) -CrazyLittleWorld

    http://crazylittleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory ma prześliczne, takie landrynkowate ;) Też lubię zapięcia magnetyczne, są proste, eleganckie i wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna ! Jest cudowna. Podziwiam bo ja bym się poplątała w tym:)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz