wtorek, 27 września 2016

Czerwona porzeczka część II

naszyjnik, porcelana i szkło, czerwony i czarny, czerwona porzeczka
Czy może być coś bardziej smakowitego, niż soczyste, kwaśne owoce? Pachnące latem i słońcem.
Gronka czerwonej porzeczki "zawisły" tym razem na czarnych, miękkich, skórzanych rzemykach.
Oczywiście nie same, lecz w towarzystwie czarnej porcelany.
naszyjnik, porcelana i szkło, czerwony i czarny, czerwona porzeczka
 naszyjnik, porcelana i szkło, czerwony i czarny, czerwona porzeczka
 naszyjnik, porcelana i szkło, czerwony i czarny, czerwona porzeczka
 naszyjnik, porcelana i szkło, czerwony i czarny, czerwona porzeczka
 naszyjnik, porcelana i szkło, czerwony i czarny, czerwona porzeczka
Naszyjnik pasuje do bransoletki i kolczyków, które pokazywałam tutaj.
Smakowity komplet :)
Tak na zakończenie lata :(

14 komentarzy:

  1. Pachnie latem i jest bardzo smakowicie.
    Świetnie wyszło a z bransoletką naszyjnik stworzył śliczny komplet.
    Pozdrawiam serdecznie Gosiu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka była piękna, naszyjnik cudowny. Najmniej z całego zestawu podeszły mi kolczyki, za ro reszta...boska. Nosiłabym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! I znowu apetytu mi narobiłaś :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. są tak przyciągające, że aż ślinka cieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie apetyczne :) Bardzo mi się podoba ta bransoletka :) moja kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i rzeczywiście smakowite połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten również ładny ale poprzedni ładniejszy, bo poprzedni to chyba w ogóle jest najładniejszym twoim dziełem - bardzo podobaja mi sie jeszcze z ostatnich: ten naszyjnik z bursztynu, bransoletka z FP4 i wisior Ch. Potrafisz fajnie łączyć kolory i kształty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie. Nie ma niczego bardziej smakowitego,aniżeli owoce czerwonej porzeczki...Pomimo, że kwaśne... Ale ja owoców niestety nie lubię, a zwłaszcza porzeczek...Ale za to bardzo lubię wszystkie Twoje bransoletki, bo są śliczne! Nawet z tych czerwonych porzeczek... Ale przyjmijmy, że te czarne koraliki, to czarne porzeczki, a więc te jeszcze uważam za zjadliwe po odpowiedniej przeróbce;)Każda biżuteria w Twoim wykonaniu jest po prostu piękna! Zachwycam się nią, widzę, bo zmienia się fotka w rubryce ,,ulubione blogi", ale nie zawsze wyrabiam się na czas z komentarzami... Obiecuję poprawę i pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za tak miłe słowa :) i również pozdrawiam

      Usuń
  9. O składzie i szansach Polski na wygraną z Danią: typy na mecz Polska - Dania 08.10.2016. Myślicie, że tym razem wygrają?

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz