sobota, 25 lutego 2017

Mniam, mniam ... pączki

Chociaż Tłusty Czwartek już za nami, warto powspominać :)
pączki drożdżowe z ziemniakami, tłusty czwartek
Pączki drożdżowe z ziemniakami.


Rewelacyjny, łatwy przepis. Pączki według tego przepisu robiłam już któryś kolejny raz. Zawsze udawały mi się. ie będę powtarzała przepisu, bo szczegóły są tutaj
pączki drożdżowe z ziemniakami, tłusty czwartek

A tak sobie ładnie rosły ....
pączki drożdżowe z ziemniakami, tłusty czwartek
Muszę wam powiedzieć, że z tego przepisu upiekłam ponad 50 sztuk pączków. Oczywiście nie do przejedzenia w jeden dzień, chociaż poczęstowałam wiele osób :)

Pączki były upieczone w środę wieczorem, a ostatnie zjadaliśmy w piątek wieczorem i były dobre. Oczywiście już nie tak świeże, jak były ciepłe w środę, ale dobre. Nie ma porównania do tych kupnych wypieków.

Przepis sprawdzony, już kilka razy robiłam i zawsze były dobre. Ziemniaki dodają wilgotności wypiekom. Jako nadzienie użyłam w tym roku powidła węgierkowe. Niestety nie własnej roboty, ale kupione, sprawdzonej firmy.

Podobno pączki w Tłusty Czwartek nie tuczą i tego się trzymajmy :)

pozdrawiam
Gosia


4 komentarze:

  1. Ponoć tak, nie tuczą więc zjadłam jednego.
    Ciekawy przepis choć ja sama nie piekę.
    Pozdrawiam, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pączki wolę patrzeć, niż jeść - zjadłam jednego, ale bez szału był...

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz