niedziela, 22 września 2019

Jak uszyć worko plecak dla malucha?

Było zamówienie na worek dla Malucha do żłobka.
No to siadłam i uszyłam.
Worko - plecak. Z aplikacją.
Mój pierwszy w życiu.
jak uszyć worko plecak z aplikacją
Jak uszyć worko plecak z aplikacją? Opis krok po kroku.

Technikę szycia worko plecaka znalazłam w internecie. Jest dużo filmów i porad na ten temat, więc nie będę się powtarzać.

Tkanina podstawowa jest kolorze beżowym, burym, nijakim. Za smutna dla Malucha.
Więc pomyślałam, że warto ją ożywić.
Znalazłam wzór prostego auta. Wycięłam formę z papieru.
W domowych zapasach wyszukałam arkusze cienkiego filcu. Wybrałam kolory tak, aby było wesoło.
Odpowiednie kawałki filcu podkleiłam flizeliną i wycięłam.
jak uszyć worko plecak z aplikacją
W oryginale koła auta były owalne(?), ale zamieniłam je na regularne kręgi. Posłużyła mi do tego złotówka.
jak uszyć worko plecak z aplikacją
Wycięte elementy przymierzyłam do siebie. Wszystko pasuje.
jak uszyć worko plecak z aplikacją
Najpierw części z białego filcu, czyli szyby i reflektor, przyfastrygowałam do karoserii, a potem przyszyłam gęstym zygzakiem.
jak uszyć worko plecak z aplikacją

jak uszyć worko plecak z aplikacją
Skoro auto jest czerwone, a właściwie bordowe, to sznurek musiał również pasować kolorystycznie.
jak uszyć worko plecak z aplikacją
Przypięłam szpilkami autko do tkaniny worka, przyszyłam gęstym zygzakiem. Następnie przyfastrygowałam koła i spaliny. Przyszyłam je nićmi w pasujących kolorach.
jak uszyć worko plecak z aplikacją

jak uszyć worko plecak z aplikacją
Tak wygląda worko plecak z aplikacją auta.
Stwierdziłam, że czegoś mi tutaj brakuje. Auto jest zawieszone w próżni.
Próbowałam dać szary pasek, imitujący asfalt, ale było zbyt ponuro.
Dodałam zielony pas trawy. Więc auto jedzie po trawie :)
jak uszyć worko plecak z aplikacją
jak uszyć worko plecak z aplikacją
W szew boczny worko plecaka, wewnątrz, wszyłam kawałek bawełnianej tasiemki, na której można wpisać imię właściciela.
I mamy najładniejszy worko plecak w całym żłobku :) I najfajniejszy, bo uszyty przez Babcię :)

pozdrawiam
Gosia

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszło 👍, babcia stanęła na wysokości zadania, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie. Duża dawka inspiracji! Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz