czwartek, 20 grudnia 2012

Świąteczny prezent od Diany

W ramach świątecznej wymianki, organizowanej przez Polskie Handmade spis blogów, otrzymałam dzisiaj przesyłkę.
Trudno mi było zgadywać co w niej może być, bo nie wiedziałam kto jest moją "parą" do wymiany. Tak to było zorganizowane :)
 Z niecierpliwością otwierałam opakowanie, córka zaglądała mi przez ramię. 

Paczkę otrzymałam od Diany prowadzącej bloga Hand made by Diana.

Ze środka wyjęłam pięknie zapakowane w celofan paczuszki.
Niestety nie mam ich zdjęcia, bo wszystko zostało od razu rozpakowane :)
A było tam: piękna bombka w złotym kolorze, 

koszyczek - zrobiony chyba techniką "papierowa wiklina", ale nie mam pewności. Diano popraw mnie, jeśli się mylę.
W paczce była dodatkowo haftowana kartka z życzeniami oraz słodkości.

Tak wygląda prezent w całości.

Diano, serdecznie Ci dziękuję.


 Przyłącz się do mnie na Google+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz