niedziela, 15 grudnia 2013

Bombki z transferem

Bombki ozdobione transferowym napisem robiłam po raz pierwszy.
Przy nauce skorzystałam z kursu obrazkowego w Decoupage Garden Blog. Polecam.
Moje bombki były wykonane na specjalną okazję, na pamiątkę dla dwóch sympatycznych koleżanek, 
które poświęciły się pracy w archiwum.
Wykonanie transferu udało mi się bez problemu - wydruk musi być zrobiony na drukarce laserowej -  
a ozdabianie Mikołajami i innymi akcentami świątecznymi, to już zabawa i przyjemność.
bombka decoupage z transferem
 bombka decoupage z transferem
 bombka decoupage z transferem 
Do przenoszenia napisu użyłam preparatu Transfer Glaze firmy Heritage.

bombka decoupage z transferem
 bombka decoupage z transferem
bombka decoupage z transferem
Okazało się, że kurs jest bardzo zrozumiały, po drugie - jestem bardzo zdolną dziewczynką, 
a po trzecie - to nie jest takie trudne :)
Transferowanie daje ogromne możliwości, można przenosić napisy, ornamenty. 
Czarne lub kolorowe - to zależy tylko od posiadania kolorowego tonera w drukarce laserowej :)
No i znów czegoś się nauczyłam.

3 komentarze:

  1. Śliczny komplet!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Geniales tus bolitas de Navidad,preciosas.
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny u mnie:) Piękne bombki zrobiłaś:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz