niedziela, 1 grudnia 2013

Wianki bożonarodzeniowe #2

Wianki były skończone już jakiś czas temu, ale ciągle nie mogłam ich sfotografować ze względu na brak dziennego światła. 
Gdy wracam do domu po pracy jest już ciemno i trzeba było czekać na weekend. 
A sobota jak zwykle pracowita, bo zaległości w domu z całego tygodnia, więc dopiero dziś łapałam trochę światła i słońca.
Wianki w kolorze czerwonym, złotym, srebrnym, fioletowym, granatowym - ten odcień najtrudniej było mi uchwycić i wyszedł na zdjęciu trochę inny niż w rzeczywistości.
wianek bożonarodzeniowy, ozdobny
Wianek czerwony jasny z dzwonkiem
wianek bożonarodzeniowy, ozdobny
Wianek czerwony ciemny
wianek bożonarodzeniowy, ozdobny
Wianek fioletowy
wianek bożonarodzeniowy, ozdobny
Wianek srebrny
wianek bożonarodzeniowy, ozdobny
Wianek granatowy
Wianki o średnicy 8cm, wykonane na bazie styropianu, ozdobione najprzeróżniejszymi elementami dekoracyjnymi, brokatem, elementami roślinnymi, drucikami, perłami :)
Nauczyłam się chomikować różne rzeczy, bo nigdy nie wiadomo, co się może przydać :))
Czy Wy też macie taki zwyczaj?

1 komentarz:

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz