czwartek, 2 grudnia 2021

Grudniowa koszulka, czyli śnieżne niebo


Wyciągnęłam z szafy maszyny do szycia i powstało kilka koszulek. Czas je pokazać.
T-shirt damski, z odcinaną plisą z przodu i z tyłu, przy dekolcie. Dekolt łódkowy. Krótki rękaw. 

t-shirt z krótkim rękawem, dekolt łódka

Ale zanim powstały, najpierw musiałam uporać się z naprawami maszyn.
Overlokiem najechałam na szpilkę = wizyta w serwisie, stary Łucznik popsuł się 3 razy pod rząd = wizyty w serwisie. Jest wiekowy, więc ma prawo :) Ale nie zamieniłabym go na inną maszynę :)

Miałam wenę do szycia, a tu takie przeszkody. No cóż, musiałam uzbroić się w cierpliwość. 

Grudniowa koszulka, bo uszyta w grudniu :) To mój ostatni uszytek i zacznę od niego.

Materiały:
single jersey z elastanem - z Dresówki link.
Przyznaję, że jersey był dość sztywny, po praniu trochę zmiękł, ale nadal nie ma takiej charakterystycznej dla jerseyu miękkości. No cóż. W dodatku trzeba prasować na lewej stronie, bo trochę klei się do żelazka.

Wykrój: własny

t-shirt z krótkim rękawem, dekolt łódka

t-shirt z krótkim rękawem, dekolt łódka

t-shirt z krótkim rękawem, dekolt łódka

Nie był to najlepszy zakup, w Dresówce mają lepsze dzianiny. Ale cóż, uszyte. Będzie się nosiło :)
 
pozdrawiam
Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz