sobota, 29 sierpnia 2015

Złap licznik 50.005

Moi Drodzy, ogłaszam szybką zabawę!
Liczba wyświetleń mojego bloga zbliża się do 50.000 i to bardzo mnie cieszy.
Dziękuję Wam :)
Z tej okazji pobawimy się w złapanie licznika, ale nie będzie to okrągła liczba 50.000, ale 50.005!
banerek_złap licznik 50005
Zasady są bardzo proste, bo nie ma co komplikować - trzeba zaglądać i polować:)
I to tyle :)

Osoba, której uda się złapać ten licznik, proszę, aby zrobiła zrzut ekranu i przesłała go do mnie na adres mailowy: galeria61@tlen.pl
Jeśli nie będzie trafionego wyniku, to wygra osoba, która będzie najbliżej niego.
Proszę, aby zrzut był na tyle duży, aby można było jednoznacznie stwierdzić, że pochodzi z mojego bloga - to tak dla pewności.

A teraz najważniejsze - nagroda dla zwycięzcy!
Będzie to biżuteria - niespodzianka :)
Pozdrawiam
Gosia

P.S.
Jest to moja pierwsza zabawa organizowana na blogu :)

1 komentarz:

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz