środa, 15 kwietnia 2015

Bransoletka niebieska, chabrowa, granatowa

Ostatnio jestem w temacie biżuterii, a więc kolejna bransoletka do pokazania Wam.
Zrobiłam ją ze szklanych koralików w kolorze niebieskim, czy chabrowym - różnie można go kreślić. Większe koraliki poprzedzielane są malutkimi, szklanymi, turkusowymi.
Takie "poprzekładanie" dodało bransoletce lekkości.
Zapięcie bardzo wygodne, na kółko i patyczek :) Mam problem z zapinaniem bransoletek na karabińczyk, sama nie umiem sobie z tym poradzić, więc stosuję różne inne rozwiązania :)
bransoletka niebieska, granatowa
bransoletka niebieska, granatowa

bransoletka niebieska, granatowa
bransoletka niebieska, granatowa
Zdjęcia wiernie oddają kolor koralików, więc jak go określić? Granatowy z chabrowym rozświetleniem?
:)

3 komentarze:

  1. Ja również mam problem z zapinaniem bransoletek...to zapięcie jest wygodniejsze od karabińczyka,śliczna bransoletka,ładny kolor.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna bransoletka - zapewne to zasługa tego koloru :)
    A zapięcie bardzo ładnie ją zdobi.

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz