piątek, 28 kwietnia 2017

Kiedy będzie wiosna?

bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
Wiosny jeszcze nie widać, ale jest zielona bransoletka :)

Zrobiłam ją z rzemyków i sznurków, w różnych odcieniach zieleni, kamienia oraz metalowych elementów w srebrnym kolorze.
bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
Zapięcie bransoletki to bardzo wygodny magnes.
Sama sobie nie umiem zapiąć bransoletki na karabińczyk, a przynajmniej mam z tym duże kłopoty :) więc ten rodzaj zapięcia jest jednym z moich ulubionych.
bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
I tak, przymierzając bransoletkę na rękę, czekam na wiosnę w ten majowy weekend :)
Przyjdzie?

pozdrawiam
Gosia

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba, i taką to nawet umiem zrobić;). Ja na razie dziergam z koralików mankiety do bluzki, i skończyć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Ciebie Gosiu widać wiosnę, śliczne kolory, zachwycam się...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna nas coś omija, ale może twoja zieleń ją przyciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna zdecydowanie już się zadomowiła. Ba! Odnoszę wrażenie, że od kilku dni mamy lato:-)
    Bransoletka bardzo mi się podoba. Bardzo!
    Zwykła, a niezwykła :-)))
    Pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, lubię takie kolory i to połączenie ze srebrem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, ona jest fantastyczna! baaardzo mi się podoba :)piękne kolory! :) ciekawa jestem czy będzie pasowała do nowej sukienki ;) myślę, że tak! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i mnie ostatnie natchnęło na różne bransoletki, widać to rozprzestrzenia się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kompozycja. Może nie jest wiosenna (bo jednak ten brąz), ale bardzo lubię takie połączenie. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz