piątek, 28 kwietnia 2017

Kiedy będzie wiosna?

bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
Wiosny jeszcze nie widać, ale jest zielona bransoletka :)

Zrobiłam ją z rzemyków i sznurków, w różnych odcieniach zieleni, kamienia oraz metalowych elementów w srebrnym kolorze.
bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
Zapięcie bransoletki to bardzo wygodny magnes.
Sama sobie nie umiem zapiąć bransoletki na karabińczyk, a przynajmniej mam z tym duże kłopoty :) więc ten rodzaj zapięcia jest jednym z moich ulubionych.
bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
bransoletka, zielone rzemyki, zapięcie magnetyczne
I tak, przymierzając bransoletkę na rękę, czekam na wiosnę w ten majowy weekend :)
Przyjdzie?

pozdrawiam
Gosia

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba, i taką to nawet umiem zrobić;). Ja na razie dziergam z koralików mankiety do bluzki, i skończyć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Ciebie Gosiu widać wiosnę, śliczne kolory, zachwycam się...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna nas coś omija, ale może twoja zieleń ją przyciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna zdecydowanie już się zadomowiła. Ba! Odnoszę wrażenie, że od kilku dni mamy lato:-)
    Bransoletka bardzo mi się podoba. Bardzo!
    Zwykła, a niezwykła :-)))
    Pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, lubię takie kolory i to połączenie ze srebrem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, ona jest fantastyczna! baaardzo mi się podoba :)piękne kolory! :) ciekawa jestem czy będzie pasowała do nowej sukienki ;) myślę, że tak! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i mnie ostatnie natchnęło na różne bransoletki, widać to rozprzestrzenia się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kompozycja. Może nie jest wiosenna (bo jednak ten brąz), ale bardzo lubię takie połączenie. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna propozycja :) Właśnie takie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz