piątek, 6 lipca 2018

Przewiewne bransoletki

Hej, hej! Witam po dłuższej nieobecności :) Nie pisałam na blogu, ale podczytywałam Wasze blogi i czasem udzielałam się w komentarzach. Myślę, że teraz dam radę pisać częściej :)

A więc na początek - coś na lato. Upalne lato.
Skoro upał, to musi być lekka biżuteria.

Lekka, czyli PRZEWIEWNA :)
bransoletka za sznurka, koraliki
Szaro-niebieska bransoletka, pasująca do kamienistej egzotycznej plaży :)
Albo, druga wersja ...


bransoletka za sznurka, koraliki

Zieleń jasna i ciemna pasuje do rajskiej wyspy, z palmami i dziką roślinnością :)

Bransoletki są proste do wykonania.

Tutorial:

- na sznurek nawlekamy koralik
- zawiązujemy go na supełek
- nawlekamy i zawiązujemy dowolną ilość koralików
- końce sznurków mocno związujemy, zanurzamy w kleju i umieszczamy w końcówce
- dodajemy zapięcie.

Starałam się, aby koraliki były w różnych odstępach, przesunięte względem siebie.
Wykonanie jest proste, łatwe, szybkie.
Możliwość łączenia różnych kolorów i faktur daje ciekawe efekty. Może to być mix kolorów lub robimy w jednej tonacji (sznurek i koraliki w tym samym kolorze). Co kto lubi :)

Bransoletki są przede wszystkim PRZEWIEWNE :)

Pozdrawiam wakacyjnie
Gosia

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki Gosiu i świetny pomysł na letnią biżuterię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza dla mnie idealna kolorystycznie, super...pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny pomysł na bransoletki:)
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką biżuterię bo nigdy nie ma dwóch takich samych modeli. Super

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz